شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

شرح خدمات گارانتی محصولات سایت هیوارو

شرح خدمات گارانتی محصولات سایت هیوارو:

* در صورت مشاهده هر گونه مغایرت لیست با کالاهای ارسالی جهت گارانتی به هیوارو با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان انجام گارانتی برای محصول :

مدت زمان تعمیر، تعویض یا پس گرفتن کالای گارانتی را شرکت گارانتی کننده تعیین می‌نماید و سایت هیوارو مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

روش ارسال گارانتی :

* کالاهای گارانتی را تنها از طریق پست معمولی ارسال فرمایید. (در صورت ارسال کالا به باربری، تیپاکس و یا هر روش حمل و نقل دیگر، مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه‌ها تا تحویل کامل کالا درب دفتر هیوارو می‌باشد و در صورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری، هیوارو هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاها ندارد)

* هیوارو هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاهای گارانتی را ندارد و پیگیری تحویل کالا به هیوارو بر عهده مشتری می‌باشد.

* کلیه هزینه‌های ارسال به سایت هیوارو و دریافت کالای گارانتی از سایت هیوارو به عهده مشتری، و هزینه ارسال به شرکت‌های گارانتی و دریافت کالا به عهده سایت هیوارو می‌باشد.

* مشتری موظف است کالای خود را به همراه شرح کامل دلیل خرابی به صورت مکتوب به همراه کالا ارسال نماید.

* ذکر کامل نام و نام خانوادگی که با آن در سایت هیوارو پروفایل دارید الزامی است.

شرایط گارانتی :

* هرگونه شکستگی، روندگی، کشیدگی سیم، مخدوش بودن هولوگرام گارانتی، آسیب ناشی از نوسانات برق، آب‌خوردگی، تعمیر یا باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز و هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی و ناقص بودن اجزای محصول طبق ضوابط شرکت‌های گارانتی کننده محصول از گارانتی خارج شده و سایت هیوارو هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نمی‌پذیرد.

* سایت هیوارو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب‌های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی‌پذیرد و تمامی عواقب به عهده شرکت حمل و نقل و مشتری می‌باشد.

تذکر 1: کالای گارانتی بر اساس روش هر شرکت ممکن است تعمیر، تعویض و یا وجه بازگردانده شود؛ بر همین اساس سایت هیوارو به تبع آن به مشتریان پاسخگو خواهد بود.

تذکر 2: هیوارو هیچ مسئولیتی در قبال انجام تعهدات گارانتی توسط شرکت‌های گارانتی کننده ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی در انجام امور گارانتی، مشکل باید بین خریدار و شرکت گارانتی کننده حل و فصل شود و هیوارو تنها در جهت رفاه مشتریان و جلوگیری از سردرگمی، کالاهای معیوب و گارانتی‌دار را دریافت و به عنوان پیک به شرکت‌های گارانتی کننده ارسال می‌کند.

تذکر 3: باتری کالاهای شارژی در صورت تایید شرکت وارد کننده تعویض و یا تعمیر می‌گردند؛ در صورت عدم تایید این شرکت‌ها به دلیل استفاده ناصحیح، خواب باتری یا گذشت تاریخ انقضاء، هیوارو هیچ مسئولیتی در قبال کالای مذکور ندارد و کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.

گارانتی انواع محصولات :

بازی، نرم‌افزار و انیمیشن‌ها (تولید شده به صورت استمپری):

کلیه محصولات از قبیل بازی‌ها، نرم‌افزارها و کارتون که به صورت اورجینال در سایت ارائه شده است، به دلیل تولید استمپری و نبود مشکلات تولید، و با توجه به اینکه شرکت‌های تولید کننده نیز برای محصولات خود گارانتی در نظر نمی‌گیرند، سایت هیوارو مسئولیتی بابت گارانتی محصولات یاد شده ندارد.

فلش و رم:

تمامی محصولات فلش و رم‌های موبایل دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می‌باشند؛ جهت پذیرش محصولات معیوب، ارسال محصول به همراه جعبه، هولوگرام گارانتی، کارت گارانتی، درب (فلش‌های دارای درب) و خشاب (رم‌های دارای خشاب) الزامی است. در غیر این صورت، سایت هیوارو هیچ مسئولیتی در مورد گارانتی این محصولات نخواهد داشت. آخرین مهلت ارسال محصولات، یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است.

لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل:

لوازم جانبی که دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند، جهت پذیرش، ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی است. آخرین مهلت دریافت محصولات، یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است.

محصولاتی که فاقد گارانتی می‌باشند:

- کلیه محصولاتی که در توضیحات آن‌ها در سایت هیوارو ذکر شده باشد «گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا»