شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش
شرح خدمات گارانتی محصولات سایت هیوارو:
* در صورت مشاهده هر گونه مغایرت لیست با کالاهای ارسالی جهت گارانتی به هیوارو با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید .
مدت زمان انجام گارانتی برای محصول :
مدت زمان تعمیر، تعویض یا پس گرفتن کالای گارانتی را شرکت گارانتی کننده تعیین می نماید و سایت هیوارو مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت .
روش ارسال گارانتی :
* کالاهای گارانتی را تنها از طریق پست معمولی ارسال فرمایید . (در صورت ارسال کالا به باربری، تیپاکس و یا هر روش حمل و نقلی دیگری مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه ها تا تحویل کامل کالا درب دفتر هیوارو میباشد و در صورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری هیوارو هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاها ندارد)
* هیوارو هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاهای گارانتی را ندارد و پیگیری تحویل کالا به هیوارو بر عهده مشتری میباشد .
* با توجه به شرایط تعیین شده توسط شرکت های گارانتی کننده در زمینه هزینه های ارسال محصولات جهت گارانتی به اطلاع کلیه مشتریان می رساند که تمامی هزینه های ارسال به سایت هیوارو ودریافت کالای گارانتی از سایت هیوارو به عهده مشتری و هزینه ارسال به شرکت های گارانتی و دریافت کالا به عهده سایت هیوارو می باشد.
* مشتری موظف است کالای خود را به همراه شرح کامل دلیل خرابی به صورت مکتوب به همراه کالا ارسال نماید.
* ذکر کامل نام و نام خانوادگی که با آن در سایت هیوارو پروفایل دارید الزامیست .
شرایط گارانتی :
* هرگونه شکستگی ، روندگی ، کشیدگی سیم ، مخدوش بودن هلوگرام گارانتی ،آسیب ناشی از نوسانات برق ، آب خوردگی ، تعمیر یا باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز و هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی وناقص بودن اجزای محصول طبق ضوابط شرکت های گارانتی کننده محصول از گارانتی خارج شده و سایت هیوارو هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه پذیرا نمی باشد .
* سایت هیوارو هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی پذیرد و تمامی عواقب بعهده شرکت حمل و نقل و مشتری می باشد .
تذکر 1 : کالای گارانتی بر اساس روش هر شرکت ممکن است تعمیر، تعویض ویا وجه بازگردانده شود، بر همین اساس سایت هیوارو به تبع آن به مشتریان پاسخگو خواهد بود.
تذکر 2 : هیوارو هیچ مسئولیتی در قبال انجام تعهدات گارانتی توسط شرکتهای گارانتی کننده ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در انجام امور گارانتی، مشکل باید بین خریدار و شرکت گارانتی کننده حل و فصل شود و هیوارو تنها در جهت رفاه مشتریان و برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان کالاهای معیوب و گارانتی دار را دریافت و به عنوان پیک به شرکت های گارانتی کننده ارسال مینماید.
تذکر 3 : باتری کالاهای شارژی در صورت تایید شرکت وارد کننده تعویض و یا تعمیر میگردند در صورت عدم تایید این شرکت ها به دلیل استفاده ناصحیح از کالا و یا خواب باتری و گذشت تاریخ انقضاء هیوارو هیچ مسئولیتی در قبال کالای مذکور ندارد و کالا به مشتری عودت داده خواهد شد .
گارانتی انواع محصولات :
بازی ، نرم افزار و انیمشن ها (تولید شده به صورت استمپری) :
کلیه محصولات از قبیل بازی ها ، نرم افزار ها ، کارتون که به صورت اورجینال در سایت ارائه شده است ، بدلیل اینکه این محصولات بصورت استمپری تولید می گردند و احتمال بروز مشکلات هنگام تولید در آنها وجود ندارد و با توجه به این امر که شرکت های تولید کننده نیزبرای محصولات خود گارانتی در نظر نمی گیرند سایت هیوارو مسئولیتی بابت گارانتی محصولات یاد شده ندارد
فلش و رم :
تمامی محصولات فلش و رم های موبایل دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می باشند لذا جهت پذیرش محصولات معیوب برای انجام گارانتی ارسال محصول به همراه جعبه ، هولوگرام گارانتی مربوطه ، کارت گارانتی، درب (فلش های دارای درب) وخشاب (رم های دارای خشاب) الزامی می باشد ،در غیر این صورت سایت هیوارو هیچ مسئولیتی در مورد گارانتی این محصولات نخواهد داشت . قابل ذکر است آخرین مهلت ارسال محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل :
لوازم جانبی که دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند جهت پذیرش ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی می باشد ، و آخرین مهلت دریافت محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
محصولاتی که فاقد گارانتی می باشند :
- کلیه محصولاتی که در توضیحات محصول در سایت هیوارو ذکر شده باشد "گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا"